Når en mamma blir født

Vigmostad Bjørke 2018 Innbundet

Når man skal føde for første gang, er det tusen ting man lurer på. Hvordan merker jeg at fødselen er i gang? Hvor vondt blir det?
Hva kan gå galt?
Dette var bare noe av det fembarnsmor Nina Maaø-Ruden bekymret seg for da hun gikk gravid med førstemann. Hun leste alt hun kom over om svangerskap og fødsler, men savnet de personlige, ekte beskrivelsene av hva som ventet henne.
Nå har hun skrevet den ultimate boken for deg som skal bli mamma. Her møter du en rekke åpenhjertige kvinner som deler sine fødselserfaringer på godt og vondt,slik at du skal få en best mulig opplevelse av det å føde, og vite at du ikke er alene med det du føler.
Nina Maaø-Ruden er forfatter, blogger på smabarnsforeldre.no og driver idébank for småbarnsforeldre i tillegg til å være mor til fem.

Forlag Vigmostad Bjørke

Utgivelsesår 2018

ISBN13 9788241915932

EAN 9788241915932

Dette er ein veldig fin bok! Bra og lett skrevet, skildret av mange nybakte mødre. God lesning i barseltida.