Nåde nok

andaktsbok for unge mennesker

av (forfatter) og Gloria Copeland (forfatter).

Logos forl. 2001 Heftet

Boken inneholder 365 tekster som skal hjelpe deg med å forstå Guds veier, en tekst for hver dag i året.

Begynn å leve 100% for Gud.
Hva med deg?
Hvis du er klar for intense utfordringer, kan du glemme de tamme, alternative utfordringer alle forsøker seg på.

Gå etter den eneste skikkelige opplevelsen som har evig verdi . den som kommer av å kjenne Gud og ikke bare vite om Ham.

Oppdag for alvor hvem Han er, og hvilke planer Han har for deg Gud gir deg nåde nok til å virkeliggjøre dem!

Se på denne boken som et veikart som hjelper deg til å forstå Guds veier. Dette er en bok som er fullpakket med 365 intensive reiser inn i sannhetene om det å leve for Ham. Den vil veilede deg til å oppdage nye eventyr, sprenge grenser og dykke ned i Guds plan for livet ditt.

Nåde nok vil utfordre deg til å:
Fullføre det du er bestemt til
Leve i frihet
Leve livet ditt med håp
Virkeliggjøre drømmene dine
Slippe taket på fortiden
Og mye, mye mer!

Hvis du vil ha det ekte i livet, så ikke gå etter det andre sier. Gå hva Gud sier. Hans nåde er nok for deg!

Forlag Logos forl.

Utgivelsesår 2001

ISBN13 9788273419286

EAN 9788273419286

Nå er tiden inne for å stake ut kursen for livet ditt. Nå er tiden for å bestemme deg for om du vil sprenge grenser med Gud og leve i tro for hvert skritt du tar. I Gud har du ubegrensede muligheter til å gjøre alt Han har kalt deg til. Ingen andre er som deg, og ingen andre er kalt til å gjøre det du er kalt til. Ingen andre enn Gud kan føre deg dit.