Mythos Mikro (Norwegian Edition)

CreateSpace Independent Publishing Platform 2018 Paperback

Se på denne utgaven hos amazon.co.uk Kjøp boka hos ark.no

Forlag CreateSpace Independent Publishing Platform

Utgivelsesår 2018

Format Paperback

ISBN13 9781983870842

Språk Norwegian

Den ene sida etter den andre griper tak og dytter unna. Jeg er truffet! Reiser i mitt eget liv og tankeverden - noe kjent og noe fremmed. Gode, rare, dype, triste - her er mange perspektiver, og spørsmål med og uten svar. Korte fortellinger som etterlater meg i lange ettertanker. Dette kaller jeg ei NonStop-bok - må bare lese neste side.

Ord til ettertanke.
Les og bli rørt du også.
Anbefales varmt.

"..i all egoismen og overlevelsen er det viktig å huske at du alltid har et valg å synke ned i"

Jeg trenger en dose Mythos nesten hver dag. Jeg slår opp på en ikke tilfeldig side og finner det jeg trenger. Tusen takk Espen for deg og dine ord og tanker rett fra hjertet. Føler meg rik som fant deg og bøkene dine!!

En herlig bok som fanger deg inn i en atmosfære av undring, selvransakelse, forståelse, begeistring og sorg frå første til siste side. Rett og slett en bok om mennesket og livet.
Godt fortalt mellom få linjer. Ikke alle får det like godt som det Espen Stenersrød gjør her.