Messias-stenene

Hilt og Hansteen 1996 Innbundet

Fra en advokat mottar John McGowan flere brev, som advokaten har tatt vare på for Johns far i 40 år. Brevene forteller historien om et antropologisk funn i Israel, Messias-stenene, tre stentavler som forutsier verdens frelsers komme mot slutten av dette tusenår. Tavlene har inskripsjoner på flere språk, men på alle står "McGowan" klart og tydelig. Hverken John eller hans kone er spesielt religiøse, og tror ikke et ord av det de leser. Inntil de blir vitne til en rekke mystiske og uforklarlige hendelser. De innser at de må reise til Jerusalem og møte det som skjebnen har i vente for dem.

Forlag Hilt og Hansteen

Utgivelsesår 1996

• "Den store engleboken - tanker og beretninger om engler - og hvordan de berører oss" av Sophy Burnham
  • "Du kan helbrede ditt liv" av Louise L. Hay
  • "Den tiende innsikt - om å holde fast på visjonen" av James Redfield