Omtale fra forlaget
«Markedsføringsledelse» er innføringsboken som dekker alle emnene en markedsfører må beherske. Boken er en klassiker som nå kommer i 11. utgave. Innholdet er utvidet og faglig oppdatert. Dette er en gjennomarbeidet pedagogisk tekst med en logisk oppbygging som får studenten til å lære og forstå. Hva er nytt? · Et helt nytt kapittel om posisjonering og merkevarebygging · Ytterligere fokus på bærekraft og etikk · Oppdaterte norske eksempler · Oppdatert på digitale virkemidler for markedsføring «Markedsføringsledelse» henvender seg i første rekke til studenter som tar et innføringskurs i markedsføring, men også ledere og markedsførere vil ha stort utbytte av boken − enten de benytter den som oppslagsverk eller til selvstudier. Forfatterne har laget tilleggsmateriell for forelesere som har boken som pensumlitteratur på sine kurs. Som foreleser kan du ta kontakt med post@universitetsforlaget.no for passord som gir tilgang på PowerPoint og casesamling til bruk i undervisningen.
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 2024
Format Heftet
ISBN13 9788215070995
EAN 9788215070995
Språk Bokmål
Sider 530
Utgave 11
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket9 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket