Omtale fra forlaget
En innføringsbok beregnet på studenter og andre som ønsker innsikt i fagområdet markedsføring. Blant temaene er: markedsføringens oppgave og rolle, strategi og markedsplanlegging, markedsanalyse, kjøpsadferd, bedriftsmarkedet og forbrukerne, markedssegmentering, produktutvikling, prispolitikk, markedskommunikasjon og internasjonal markedsføring. Har cases og eksempler fra norsk næringsliv, og baserer seg på norsk og internasjonal forskning. Med litteraturliste og stikkordregister.
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 2006
Format Heftet
ISBN13 9788215008318
EAN 9788215008318
Språk Bokmål
Sider 624
Utgave 7
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket9 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket