Omtale fra forlaget
Selv om boken er skrevet ut fra hva ledere trenger å vite om markedsføring, er hensikten å gi en bred presentasjon av faget. Boken vil dessuten gi et godt grunnlag for dem som ønsker å spesialisere seg i ett eller flere felter innen markedsføringen. Ved siden av de grunnleggende emner, behandles også nye elektroniske medier i Norge, internasjonale aspekter ved markedsføring, samfunnsinformasjon og markedsføring av tjenester. Arbeidsbok: SBN 51828147, Løsninger: SBN 51828155.
Forlag Tano Aschehoug
Utgivelsesår 1990
Format Heftet
ISBN13 9788251828550
EAN 9788251828550
Språk Bokmål
Sider 587
Utgave 3
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket