Markedsføringsledelse

kort og godt

av (forfatter) og Bitte Paulsen Skaug (forfatter).

Universitetsforlaget 2005 Heftet

Gjennomsnittlig terningkast: 3.00 (2 terningkast.)

6 bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos norli.no! Kjøp boka hos Akademika Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra forlaget

Markedsføringsledelse - Kort og godt er en konsis og presis innføring i markedsføringsledelse. Boken er eksemplifiserende og forklarende og har til formål og gi en oversikt og innblikk i markedsføringens mange aspekter.
Boken gir forståelse for markedsføringsprosessens forløp og egner seg utmerket for studenter som tar kurs i markedsføring og trenger en overordnet innføring i markedsføringsledelse. Boken vil også være meget nyttig som repetisjonshefte i forbindelse med eksamensforberedelser.

Bokdetaljer

Forlag Universitetsforlaget

Utgivelsesår 2005

Format Heftet

ISBN13 9788215008127

EAN 9788215008127

Serie Kort og godt-serien

Språk Bokmål

Sider 188

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokelskeres terningkastfordeling

0 0 1 0 1 0

Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Lister som inneholder dette verket

Liste over bøkene jeg leste i 2014


Godt sagt! (0) Varsle Svar

Du vil kanskje også like

  • "Madame Bovary - fra livet i provinsen" av Gustave Flaubert
  • "Berlinerpoplene - roman" av Anne B. Ragde
  • "Sofies verden - roman om filosofiens historie" av Jostein Gaarder
Alle bokanbefalinger for dette verket