Omtale fra forlaget
Dette er "bibelen" innen markedsføring som kommer på norsk for første gang. Den engelske utgaven er allerede pensum på en rekke høyere læresteder. Stivbindsutgaven er tildels tilrettelagt norske forhold, og er i første rekke ment for salg utover skolemarkedet. Målgruppe: Markedsførere, ledere, næringslivet.
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 1992
Format Innbundet
ISBN13 9788200215141
EAN 9788200215141
Språk Bokmål
Sider 646
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verketNærsynte bedrifter ser i et speil når de i stedet burde sett ut av vinduet.
22 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket