Mannen som ble et lykkelig barn

"det nøttær", som vi sier i Sarpsborg

Lunde 2011 Innbundet

Dette er oppfølgeren til boken Aldri for sent å bli et lykkelig barn (2007). Den tar for seg temaer som skole, dysleksi, ADHD, mobbing, overgrep og barnevern. Den handler også om den positive responsen forfatteren fikk på sin første bok.

Etter at boka "Aldri for sent å bli et lykkelig barn" ble utgitt i 2007, har ikke verdenstått stille rundt forfatter Terje Forsberg. TV, radio, aviser, ukeblader og fagtidsskrifterhar fortalt om livet hans, og han har holdt utallige foredrag i alt fraskoleklasser til universiteter, LO-samlinger og fengsler. Forsberg har fått enorm respons fra sine lesere og tilhørere. Foredragene ogboka har blitt beskrevet som "helsefremmende", og mennesker vitner om at livenederes er blitt endret i møte med Terjes ukuelige budskap om at "det nøttær". I "Mannen som ble et lykkelig barn" fører Forsberg hjertesakene sine videre. "Jegskriver om de to-tre i hver klasse som jeg representerer," sier han når han kommerinn på temaene skole, dysleksi, ADHD, mobbing, overgrep og barnevern.

Forlag Lunde

ISBN13 9788252001501