Mange liv, mange mestre

opplevelser fra tidligere liv

av (forfatter) og Erik Hjort (oversetter).

Damm 2007 Heftet

Catherine var plaget av skremmende mareritt og invalidiserende angst, og selv 18 måneders intensiv psykoterapi hos psykiateren Brian L. Weiss var resultatløse. Som siste utvei bestemte Weiss seg for å prøve hypnose. I dyp trance fortalte Catherine om vonde opplevelser fra tidligere liv. Hun gjenopplevde deler av tidligere inkarnasjoner, hun fortalte om møter med kloke åndevesener i mellomlivstadiet, og hun kanaliserte budskap om dr. Weiss' familie og hans avdøde sønn.

Forlag Damm

Utgivelsesår 2007

ISBN13 9788204116277

EAN 9788204116277

Serie Damm pocket

• "Samme sjel, mange liv - om den healende kraften i fremtidige liv" av Brian L. Weiss
  • "Bevissthetens hemmelige historie - fortidens nøkler åpner fremtidens dører" av Meg Blackburn Losey
  • "Bare kjærligheten varer evig - en historie om gjenforente sjeler" av Brian L. Weiss
  • "Den utrolige sannheten" av Gordon Smith
  • "Avtale med en avdød - og andre møter med åndeverdenen" av Tor-Carsten Nygren
  • "Livskraft - et komplett fornyelsesprogram for kropp og sjel" av Nikki Goldstein
  • "Livet etter døden" av Deepak Chopra
  • "Budskap - tegn, besøk og forvarsler fra dem som omkom 11. september 2001" av Bonnie McEneaney
  • "Mellom to verdener" av Marion Dampier-Jeans
  • "Gamle sjeler - barn som husker tidligere liv" av Tom Shroder
  • "Åndens energi - gir svar på alle dine spørsmål" av Wayne W. Dyer
  • "Spontan helbredelse - kroppens iboende og ubegrensede evne til å helbrede seg selv" av Andrew Weil