Love Among the Chickens

av (forfatter), Jonathan Cecil (narrator) og Inc. Blackstone Audio (publisher).

Blackstone Audio, Inc. 2011 Audible Audio Edition

Se på denne utgaven hos amazon.co.uk Kjøp boka hos ark.no

Forlag Blackstone Audio, Inc.

Format Audible Audio Edition

Forfattaren Jeremy Garnet let seg overtale av venen sin, Stanley Ukridge, til å bli med på å starte opp ein hønsefarm i Dorset. Ingen av dei har peiling på hønsehald, men Ukridge er overtydd om at dette må vere ein kjapp og enkel måte å tene seg styrtrik på. For høner legg egg kvar dag, av egg kjem det kjuklingar, og innan kort tid vil ein ha ein stor hønseflokk som kan produsere fantastiske mengder egg til daglegvarehandelen, heilt av seg sjølv. Det er berre å lene seg bakover i stolen og kike på at pengane strøymer inn.

Det er sjølvsagt ikkje slett så enkelt, noko karane finn ut ved dyrkjøpte erfaringar. Plottet nærmast skrik etter morosame og katastrofale situasjonar, og der er ein del av det. Wodehouse kunne kanskje ha tøyd denne strikken enno lenger, men komikken ligg vel så mykje i den tørrvittige dialogen som i sjølve situasjonane. Som tittelen antyder så er der også ei lita kjærleikshistorie med i forteljinga, det er Garnet som blir forelska i ei ung dame, og framgangsmåten hans for å imponere den komande svigerfaren er slett ikkje å anbefale.

Eg høyrde denne som gratis lydbok på Loyalbooks, opplesaren var framifrå. Eg liker godt dei humoristiske bøkene til Wodehouse, og kjem nok til å prøve å få med meg ei for året eller der omkring.

"I was reading your last book the other day."

"Yes?" I said, gratified. "How did you like it?"

"Well, as a matter of fact, laddie, I didn't get beyond the third page, because the scurvy knave at the bookstall said he wasn't running a free library, and in one way and another there was a certain amount of unpleasantness. Still, it seemed bright and interesting up to page three. …”

(Chapter II)

Ukridge knows nothing about fowls. I know less. He considers it an advantage. He says our minds ought to be unbiassed.

(Chapter VII)