Løsningen på Madonna-gåten

den sjokkerende sannheten bak bestselgeren

av (forfatter), Knut Nærum (forfatter) og Peder Udnæs (forfatter).

Cappelen 2007 Heftet

Boken er en oppfølger til forfatternes forrige bok "Madonna-gåten", og avslører i følge dem selv mer om de virkelige hendelsene romanen bygger på, hvilke virkemidler de brukte for å formidle sitt budskap, og hvor i "Madonna-gåten" de så seg nødt til å dikte litt.

Forlag Cappelen

Utgivelsesår 2007

ISBN13 9788202274542

EAN 9788202274542

Serie Cappelens utvalgte billigbøker

Genre Humor

Morsom bok, selv om det ble litt mye. Alt i denne boken er morsomt, og akkurat som dessert passer best i mindre mengder blir det overveldende etterhvert. Jeg synes dog han tar Dan Brown på kornet og ler godt flere ganger.

De som befatter seg med staur, er i hovedsak bønder. Standen som i sin tid reddet, og skjulte, Olav den Hellige og Kong Sverres etterkommere. Det er noe å tenke på¨når du roper "Jævla bonde" til noen på en fotballkamp. Da er det kanskje bedre å tenke seg om, og velge det langt mer nøytrale "Jævla homo".

bøker selges

• "Ny hylle på Prix - og enda flere lokale nyheter" av Atle Antonsen
  • "Æ - bind tre, done that" av Knut Nærum
  • "Peer! - fritt etter Henrik Ibsens Peer Gynt" av Knut Nærum
  • "Madonna-gåten ; Løsningen på Madonna-gåten : den sjokkerende sannheten bak bestselgeren" av Knut Nærum
  • "Prikken over i-en og andre uttrykk - bruk, bakgrunn, betydning" av Kjell Ivar Vannebo
  • "The Norwegian hytte - the essential guide to the great norwegian hytte" av Jenny K. Blake
  • "Klassekamerater - en krisekrim om kalde skuldre og varme hender" av Anonym
  • "Norges uskrevne lover" av Egil Aslak Aursand Hagerup