Livius

Samlaget 2015 Innbundet

Lam er offiser i ein invasjonsstyrke. Jobben hans er å reinske ut siste rest av motstand i det invaderte landet. Krigens råskap gjer han stadig meir desillusjonert, og i opprør mot det moralske forfallet som omgjev han, gjer han seg skuldig i eit alvorleg brotsverk. Som straff blir han og mennene hans sendt ut på eit livsfarleg oppdrag djupt inne bak fiendens liner. Målet for oppdraget er opprørspoeten Livius, som spreier propaganda og gir folket ny kampvilje. Når ein ung gut kryssar vegen til soldatane, tek historia ei ny vending, og Lam får igjen ei sak å kjempe for.

Livius er ein roman om fedrar og søner, om idealisme og desillusjon, om å gå seg vill, og om kampen for å finne meining i ei verd der all meining synest å ha gått tapt.

Forlag Samlaget

Utgivelsesår 2015

Døden var ikkje vakker. Han var ikkje starten på noko nytt. Han opna ingen portalar, slusa ikkje ånda vidare, sette ikkje sjela fri. Døden var grim. Blind for venleiken han viska ut, la han universet i øyde, bit for bit gjorde han tilværet meir einsamt og uuthaldeleg.

Eg, som til dagleg oppheldt meg i eit miljø der den ironiske distansen til alle verdas avskyggingar var innarbeidd som ein ryggmergsrefleks, der lidenskapen blei håna og aktivismen gjord til latter. Eg fråtsa i alvoret til Livius. Det kjendes, i mangel av eit betre ord, frigjerande. For fyrste gong etter at eg byrja studere, hadde eg møtt ei dirrande røyst, som utan atterhald, men samstundes med overtydande intellektuell autoritet, gav uttrykk for at noko faktisk stod på spel.