Linnés dystre lærdom

kriminalroman

Samlaget 2014 Innbundet

Ein invitasjon til klassetreff gir nytt liv til eit av Ina Griegs fortrengde mareritt. Da ho vaks opp forsvann ei 14 år gammal jente, Sonja Lerdahl, på gåtefullt vis. Mistanken blei retta mot Tom Kaser, ein 19-åring kalla «botanikaren». Men noko lik blei aldri funne, og han blei aldri tiltalt.
Kva skjedde med Sonja? Var det Tom Kaser som bortførte og drap henne? Eller nokon annan? Eller er Sonja framleis i live?

Linnés dystre lærdom er ein nervepirrande krim om den eine, avgjerande augeblinken som brått snur opp ned på alt. Boka er den andre i serien om Ina Grieg, tobarnsmor, kickboksar og psykolog. Den første boka i serien, Den mørke porten, er selt til Italia og Tyskland.

Forlag Samlaget

Utgivelsesår 2014

Genre Krim

Omtalt sted Akershus

Språk Nynorsk

Den andre boka om psykolog Ina. Det er en frittstående bok, så du trenger ikke å ha lest den første boka først. En perfekt bok å ta med seg på hytta en regnværsdag, du greier ikke å legge den fra deg. Det er rett og slett en slukebok fra tart til slutt! Anbefales på det sterkeste.
PS: slutten er veldig overrakende og irriterende.

Dyrene synes det var urettferdig at jeg bare lagde fugl og fjær-liste. Så, dette er bøker jeg har lest, eller skal lese, som har dyr eller pels i tittelen. Eller på coveret.

• "Den stille flokken - kriminalroman" av Lars Mæhle
  • "Eremittedderkoppen" av Fred Vargas