Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boken beskriver et individuelt sett av foretrukne læringsbetingelser som gjør elevene mer oppmerksomme og læringen mer effektiv og varig. Forfatterne redegjør for grunntekningen i Dunn og Dunns læringstilmodell, og presenterer forskningsfunn, metoder for og effekter av å arbeide læringstilbasert. Boken er skrevet for lærerutdannere og studenter på grunnutdanning, bachelor- og masternivå og kan også anvendes av praktikere i skolen. Med litteraturliste.
Omtale fra forlaget
Boken beskriver et individuelt sett av foretrukne læringsbetingelser som gjør elevene mer oppmerksomme og læringen mer effektiv og varig. Forfatterne redegjør for grunntekningen i Dunn og Dunns læringstilmodell, og presenterer forskningsfunn, metoder for og effekter av å arbeide læringstilbasert. Boken er skrevet for lærerutdannere og studenter på grunnutdanning, bachelor- og masternivå og kan også anvendes av praktikere i skolen. Med litteraturliste.
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 2004
Format Heftet
ISBN13 9788215006314
EAN 9788215006314
Språk Bokmål
Sider 423
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket7 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket