Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka gir en grunnleggende forståelse av moderne markedsføring og gir innsikt i de nye utfordringene som dukker opp i kjølvannet av hyperkonkurranse, globalisering og internett. Den tar for seg databasemarkedsføring, relasjonsmarkedsføring, high-techmarkedsføring, global markedsføring og markedsføring over internett. Har register over selskaper og merkenavn og emneregister.
Omtale fra forlaget
Boka gir en grunnleggende forståelse av moderne markedsføring og gir innsikt i de nye utfordringene som dukker opp i kjølvannet av hyperkonkurranse, globalisering og internett. Den tar for seg databasemarkedsføring, relasjonsmarkedsføring, high-techmarkedsføring, global markedsføring og markedsføring over internett. Har register over selskaper og merkenavn og emneregister.
Forlag Free Press
Utgivelsesår 1999
Format Innbundet
ISBN13 9780684860381
EAN 9780684860381
Språk Engelsk
Sider 257
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket