Kotler on marketing

how to create, win and dominate markets

av (forfatter).

Free Press 2001 Heftet

Ingen bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra Den Norske Bokdatabasen

Boka gir en grunnleggende forståelse av moderne markedsføring og gir innsikt i de nye utfordringene som dukker opp i kjølvannet av hyperkonkurranse, globalisering og internett. Den tar for seg databasemarkedsføring, relasjonsmarkedsføring, high-techmarkedsføring, global markedsføring og markedsføring over internett. Har register over selskaper og merkenavn og emneregister.

Omtale fra forlaget

Philip Kotler.s name is synonumous with marketing. His books have sold more than 3 million copies in 20 languages and are read as the marketing gospel in 58 countries. His best-selling Marketing management was named by the Financial Times as one of the 50 best business books ever written. Now Kotler on marketing offers his long-awaited, essential guide to marketing for managers and studens alike, freshly written and based on his phenomenally successfull worldwide lectures.

Bokdetaljer

Forlag Free Press

Utgivelsesår 2001

Format Heftet

ISBN13 9780684860473

EAN 9780684860473

Språk Engelsk

Sider 255

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

0 bokelskere følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket