I Heart Christmas by Kelk, Lindsey (2013) Paperback

Harper Paperback

Se på denne utgaven hos amazon.co.uk Kjøp boka hos ark.no

Forlag Harper

Format Paperback

Denne boken syns jeg hørtes så kjekk ut. Hun boken handler om skulle være så glad i jul, men jeg føler det som står om boken på baksiden er om en annen bok.
Jeg syns ikke forfatteren klarer å få frem at Angela liker julen så mye som en skulle tro med å lese hva boken skal handle om.

Angela får seg en ny jobb, eller rettere sagt får hun en ny stilling i den jobben hun allerede jobber i, dette gjør hun veldig nervøs, hun er redd for å dumme seg ut og ikke strekke til. Så det er et problem å bekymre seg for.
Angela sin venn Jenny har så lyst på en baby, mens Angela sliter med å oppføre seg voksen nok til å i det hele tatt ta vare på en, og når Jenny da ønsker hennes støtte blir det bare krangling.
Enda mer krangling blir det når mannen til Angela maser om å starte en familie. Og når en gammel venn kommer uventet på besøk med sitt barn blir det for mye.

Det første jeg tenker på nå som jeg skriver dette er at denne fortellingen kunne ha skjedd på hva som helst årstid, julen føles litt på trengt ut. Forfatteren presser inn litt jul her og der, men det føles helt feil ut. Jeg fikk det for meg at Angela skulle like julen, men sånn virker det ikke ut som i fortellingen. Det eneste som skjer er mye krangling og alt for mye drama.

Om du ikke liker å lese om noen som drikker for mye alkohol og bruker den neste dagen på å spy alt opp igjen, så hold deg unna denne boken!

Det var en helt grei bok, ikke en bok jeg ønsker å lese igjen, men kan godt gjøre det om noen år. Noe var ganske morsomt, mens andre ting ble for mye for meg.