Hulda

ein biografi

Gyldendal 2001 Innbundet

Kjøp boka hos norli.no! Kjøp ebøker og lydbøker på EBOK.NO Kjøp boka hos ark.no

Biografi over Arne Garborg si kone, Hulda Garborg. Forfattaren tek for seg hennar liv og innsats og legg fram mykje nytt stoff. Boka er skriven i flukt med biografien over Arne Garborg, og kan med fordel lesast i samanheng med den.

Hulda Garborg: samansett, revolusjonær, provoserande ... Hulda Garborg, kona til Arne Garborg, var ein mangfaldig og samansett kulturpersonlegdom . teatermenneske, forfattar og politisk engasjert debattant. Ho var revolusjonær og provoserande på fleire område, ikkje minst fordi ho var kvinne . og ho har vore til dels usynleggjort i ettertida. Tor Obrestad tek i denne biografien for seg livet og innsatsen hennar i stor breidd. Då boka kom ut fyrste gong i 1992, sa Tor Obrestad sjølv: "Boka er skriven i flukt med biografien om Arne Garborg, og kan med fordel lesast i samanheng med den. Har prøvt ikkje å repetera, slik at bøkene samla gir uttrykk for det eg veit om desse to forfattarane." Hulda kjem her, saman med Arne Garborg. Ein biografi (fyrste gong 1991), ut på ny i høve det store Arne Garborg-jubileet i 2001, som markerer 150-årsdagen for fødselen hans.

Utgivelsesår 2001

ISBN13 9788205291652

EAN 9788205291652

Omtalt person Hulda Garborg

Samfundets Grundvold er Hjemmene; men Hjemmets Grundmur er Moderen. Forsømmer Mødrene sine Pligter, maa Hjemmene gaa tilgrunde.
Kvinnene skal bruka sine evner og kraft, sin fornuft og si kjensle på den plassen dei er sette og kjempa for familiesamfunnet sin orden.

• "Arne Garborg - ein biografi" av Tor Obrestad
  • "Blodet i årene - Amalie Skram og hennes tid" av Merete Morken Andersen
  • "Sannhetens pris - Alexander L. Kielland" av Tor Obrestad
  • "Samlede dikt og noveller" av Olaf Bull
  • "Krigens penn - ein biografi om Lise Lindbæk" av Sigrun Slapgard
  • "Å vera i livet - ei bok om Halldis Moren Vesaas" av Olav Vesaas
  • "Den norske nasjonalsosialismen - Nasjonal Samling 1933-1945 i tekst og bilder" av Hans Fredrik Dahl
  • "Flyktningen - Aksel Sandemose - en biografi" av Jørgen Sandemose
  • "Knut Hamsun, min far" av Tore Hamsun