Hjertebein

av (forfatter) og Dorthe Erichsen (oversetter).

Gursli Berg 2023 E-bok

Beyah fra fattigdom med omsorgssvikt møter Samson fra en velstående familie. Båndet mellom dem er for intenst til å overse. En rørende, lidenskapelig og uforglemmelig roman om to unge voksne, som til tross for sin totalt forskjellige bakgrunn, og uvitende om hva framtiden måtte bringe, innleder noe som kan bli et kjærlighetsforhold. Beskrivelse forfatter Colleen Hoover (f. 1979) er dronningen av romantikk og forfatteren av suksessene Det ender med oss, Det starter med oss og Nådeløs kjærlighet. Siden debuten i 2012 har hun gitt ut 24 bøker. Emneknaggen #ColleenHoover har 2,4 milliarder visninger på TikTok, det plasserer henne øverst på listen over verdens største forfattere på sosiale medier. Titler på norsk Nådeløs kjærlighet (tidl. Stygg kjærlighet; Ugly Love) 2015 En vakker dag (Maybe Someday) 2016 Det ender med oss (It Ends With Us) 2018 Minner om ham (Reminders of Him) 2022 Verity (Verity) 2022 Det starter med oss (It Starts With Us) 2022 9. november (November 9) 2023 Hjertebein (Heart Bones) 2023

Forlag Gursli Berg

Utgivelsesår 2023