Hennes annet jeg

av (forfatter) og Marit Berger (oversetter).

Egmont Hjemmets bokforl. 1998 Innbundet

Bilen suser av gårde. Hun lener seg tilbake og hendene hviler rolig på rattet. Da skjer det, uten forvarsel. Bilen spinner. Rundt og rundt, fortere og fortere. Hun krøller seg sammen over rattet. Dette er slutten, tenker hun. Men det er det ikke. Det er tvert imot bare begynnelsen til netter fulle av mareritt. Etter hvert fører drømmene og marerittene henne til småbyen Cliffside. Hun er til forveksling lik Caroline, en kvinne som døde i en bilulykke. Gradvis kommer hun nærmere sannheten om Caroline. Men er noen villig til å drepe for å hindre at hun finner den.

Forlag Egmont Hjemmets bokforl.

Utgivelsesår 1998

ISBN13 9788259019387