Havørna

Solveig Bendixen 2023 Innbundet

Det er lyst ut ein konkurranse om å ta det beste naturbiletet. Tore og Gabriel har ikkje telefon så dei kan ikkje delta. Preben, derimot, har ein dyr telefon og han er sikker på at han kjem til å vinne.
Tore er svært interessert i fuglar og skulle så gjerne ha sett ei havørn. Han og Gabriel har laga seg ei eiga fuglekikarhytte nede ved nausta, men det tar ikkje lang tid før Preben og dei kjem og øydelegg ho. Ofte plagar dei Gabriel også.
Tore og Gabriel finn seg ei ny hytte på ein bortgøymd stad, men då held det på å gå skikkeleg gale.
Dette er ei bok om venskap og mobbing, om foreldre og fuglar, om steinalderen og stjernehimmelen, om sjø og sjøtroll og om stinkande fisk.

Forlag Solveig Bendixen

Utgivelsesår 2023

Genre Spenning

Tore er veldig interessert i fugler og har veldig lyst til å være med i en fotokonkurranse, han vil gjerne ta bilde av en havørn, men han har ingen mobiltelefon. Gabriel i klassen har heller ikke mobil og han blir mobbet - Tore vet han bør stå opp for Gabriel, men det er ikke så lett.

For meg, som er en selverklært fugletulling så var denne barneboka en god leseopplevelse, men om den vil fenge barn er jeg mer usikker på. Men som en lettlest og grei bok for en på mellomtrinnet som skal lese noe på nynorsk er den fin.