Harry og Ivar i Junaited Statesen

av (forfatter) og Per Dybvig (illustratør).

Samlaget 2007 Innbundet

Harry har meldt seg på VM i plystring i Las Vegas. Harry kan eigentleg ikkje plystre, og sjølv om han er slemmare enn nokon gong, reiser han og Ivar til Las Vegas. Superskurken Kameleonen har rømt frå fengsel og følgjer etter dei til Amerika, og då Harry skal opptre, slår Kameleonen til. Premien i VM i plystring er nemleg 100.000 dollar. Det blir Ivar som må fakke skurken, og til slutt får han til og med plystre i VM han også.

Harry og Ivar er tilbake! Og dét i eit eventyr villare og meir fantastisk enn nokon kunne tru. Harry har meldt seg på VM i plystring i Las Vegas (som han trur han enkelt vil vinne), og er slemmare enn nokon gong Han hundsar stakkars Ivar rundt i tømmerhytta, dag som natt, og brukar opp alle pengane deira på karamellar og blåbærbrus. Berre for å nemne noko. Dårleg nytt: Deira store fiende og superskurk, Kameleonen, er rømt frå eit fluktsikkert fengsel. Godt nytt: Kameleonen er redd for hundar, også Kåre Albert - hunden til Ivar. Supert nytt: Vinnaren i plystre-VM får 100 000 dollars i moneys. Elendig nytt: Harry plystrar like surt som ei sur sursild. Og kva er eigentleg "løøøv" for noko rart? Og med på kjøpet får du: . 4 songar . 1 kryssord . Fantastiske teikningar av den store Per Dybvig!

Forlag Samlaget

Utgivelsesår 2007