Håp for urolige hjerter

av (forfatter) og Ellen Ofte Jakobsen (oversetter).

Hermon 2009 Innbundet

Denne boken er ment som et lys på veien når uroligheter, krig og sammenbrudd truer nasjonene. Forfatteren prøver å vise leseren hvordan man kan møte mislykketheten og skuffelsen realistisk, men med håp, innse at Kristi står med oss midt i vanskelighetene, lære å be gjennom vår smerte, lære å hjelpe andre som er såret, lagre opp styrke for stormene og betrakte livet som en treningsleir for himmelen. Har kildehenvisninger.

Når frustrasjon, smerte og problemer rammer oss, viser Billy Graham oss at det finnes Håp for urolige hjerter. Dr. Grahams utilslørte bruk av Skriften, og den visdommen og erfaringen han har samlet i en livstid som tjener i Guds vingård, gjør denne boken til et lys på veien... og gir håp for urolige hjerter. Boken inneholder også en tale-DVD av Billy Graham; "Jesus - lyset i livets mørke" (Verdi kr 149,-)

Forlag Hermon

Utgivelsesår 2009

ISBN13 9788230206560

EAN 9788230206560

Rikdom flyr sin vei, velvære forgår, håp smuldrer hen, men kjærligheten blir hos oss. Gud er kjærlighet