Gjør kjærlighet blind?

av (forfatter) og Unn Ruud (oversetter).

Bladkompaniet 2004 Heftet

Alt tyder på at Alice burde ha vært lykkelig. Hun har en flott mann, en lekker leilighet og medlemskap til alle de eksklusive klubbene i London. Når Joe får en ny jobb i New York håper hun at de vil finne tilbake igjen og at det blir slutt på de stygge ryktene om hans stadige utroskap. Når de finner et flott, gammelt hus i Connecticut og Alice begynner å stelle i hagen mens Joe tilbringer uken på Manhattan ser alt ut til å falle på plass igjen. Helt til han begynner å komme hjem seinere og seinere om kvelden. Nå må Alice ta et valg.

Forlag Bladkompaniet

• "Engler i LA" av Marian Keyes
  • "Sushi for nybegynnere" av Marian Keyes
  • "Rachels ferie" av Marian Keyes
  • "Vannmelonen" av Marian Keyes
  • "Tante Grønn, tante Brun og tante Fiolett" av Elsa Beskow