Giftige hjerter

av (forfatter) og Gøril Eldøen (oversetter).

Aschehoug 2012 Innbundet

Fra det øyeblikket Katy ser Genevieve for første gang, er livet hennes forandret for alltid. Genevieve er alle steder som Katy er; på skolen, sammen med Katys venner, og verst av alt, hun dukker også opp sammen med Katys nye kjæreste. Genevieve har imidlertid ei truende, farlig side som hun bare avslører for Katy; hun vil ødelegge Katys liv. Ved hjelp av bestevennen Luke prøver Katy å finne ut mer om Genevieve, men de er ikke forberedt på de mørke hemmelighetene de finner. En roman om vennskap, kjærlighet og gåtefulle forbindelser.

Et tilfeldig blikk ut av et bussvindu forandrer livet for Katy Rivers. En mystisk jente med lysende grønne øyne stirrer tilbake, og fra nå hjemsøker hun Katy. Det virker som om jenta vet alt hun gjør, til og med hva hun tenker. Hva er den merkelig forbindelsen mellom dem? Og hva er kraften til smaragdhalsbåndet som hun gir til Katy? Katy støter etter hvert fra seg alle hun er glad i, selv sin egen mor. Bare bestevennen Luke gir ikke opp, og sammen må de finne en måte å overvinne denne jenta på, som er fast bestemt på at hun skal være sammen med Katy - selv inn i døden.

ISBN13 9788203254512

EAN 9788203254512

Genre Thrillere

• "Spøkelsesskipet Vallona" av Lena Ollmark
  • "Timeriders" av Alex Scarrow
  • "Havprinsen - leting etter blått blod" av Kristine Rande
  • "Noe usynlig" av Siobhán Parkinson