Fra høyeste hold

Tiden 1997 Innbundet

Visepresident Jack Ryan må ta over ansvaret for supermakten da presidenten og mange mennesker i Senatet og Kongressen omkommer etter at en kamikazepilot har ødelagt Capitol i Washington. Den internasjonale arenaen koker av konflikter og spenning, og det er krefter i Beijing og Teheran som gjerne vil agere overfor et svekket USA. Men også i Washington er det mennesker som vil måle krefter med den nye presidenten og hans maktapparat.

Forlag Tiden

Utgivelsesår 1997

Serie Jack Ryan

Genre Agenter og spioner Thrillere

Omtalt sted Washington D.C.

• "Op-Centre" av Tom Clancy
  • "Maktbalanse" av Tom Clancy