Folkehelsa

skodespel

Aschehoug 2012 E-bok

Dette er et skodespel der handlinga utelukkande føregår ved eit middagsbord. Rundt bordet sitt ulike familiemedlemmer, og dei slit med å snakke saman. Egil og kona Silje har alt, men det er ikkje nok. Egil misliker kunstnarambisjonane til broren Trond og Trond synest Egils livsval er tilsvarande uforståeleg.

Egil og kona Silje har alt, men det er ikkje nok. Egil misliker kunstnarambisjonane til broren Trond. Trond, på si side, synest Egils livsval er tilsvarande uforståeleg. Og sånn er det med dei alle.
"Folkehelsa" er eit tett kammerspel, der handlinga utelukkande går føre seg ved eit middagsbord. Rundt bordet sitt ulike familiemedlemmer, og dei slit med å snakke saman.
Med si heilt sjeldne «innsikt i rollespela, hersketeknikkane og den verbale krysselden vi både forsvarar oss og går til åtak med» [sit. Klasse kampen] har Tiller skapt karakterar som misforstår kvarandre og kranglar, sjølv om dei i eigne auge har gode intensjonar. Slikt oppstår det godt og tragikomisk skodespel av, om det overmette Noreg, der det einaste som av og til bind familiane saman, er maten.

"Folkehelsa" er Carl Frode Tillers første skodespel. Det blei skrive til Trondheim Open 1 i 2007 og fekk strålande meldingar.

Utgivelsesår 2012

ISBN13 9788203197529