Fablar i telefonen og andre forteljingar

av (forfatter) og Steinar Lone (oversetter).

Samlaget 2002 Innbundet

Forfattaren bruker humor og fantasi og set tilvande førestillingar på hovudet for å få oss til å sjå med nye auge og tenkje nye tankar. I denne boka presenterast eit utval frå 3 ulike bøker: Fablar i telefonen, Maskinskrivne noveller og Titten på hjørnet.

Forlag Samlaget

Utgivelsesår 2002

Tildelt litteraturpris Oversetterprisen 2002

• Men det er slik vi gjer det her, forklarte politimannen høfleg. - Ei heil bot er fire øyrefikar, ei halv bot berre to.
  • Til politimannen?
  • Til politimannen.
  • Men det er urettferdig, det er forferdeleg.
  • Sjølvsagt er det urettferdig, sjølvsagt er det forferdeleg, sa politimannen. - Det er så fælt at folk passar nøye på at dei ikkje gjer noko ulovleg, så dei ikkje blir nøydde til å gi øyrefikar til heilt uskuldige.