Even White Trash Zombies Get the Blues

DAW 2012 Mass Market Paperback

Se på denne utgaven hos amazon.co.uk Kjøp boka hos ark.no

Forlag DAW

Format Mass Market Paperback

Jeg er begynt å bli en stor fan av White Trash Zombie-serien, og var heldig nok til å få tak i bok 3 og 4 før jeg var ferdig med bok nr 2:)

Hovedpersonen Angel er i ferd med å få et bedre liv-men så skjer det en hendelse på jobben på likhuset som snur opp ned på alt da noen bryter seg inn og stjeler et lik.Problemet er at Angel er alene på jobben når dette skjer, og hvem vil tro på en med hennes rulleblad og som i tillegg er på prøveløslatelse? I tillegg til alt dette må hun hanskes med å møte kjærestens familie for første gang, og til og med begynne å ta opp skolefag igjen.Angel oppdager fort at hun befinner seg i en verre knipe enn hun noengang har gjort før. Dette er bok nr 2 i White Trash Zombie serien. Rowland skriver fortsatt på en humoristisk og levende måte, og hovedpersonen har mer håp om fremtiden. Les også: Bok 1: My life as a white trash zombie og bok nr 3, White Trash Zombie Apocalypse,og bok 4: How the white trash zombie got her groove back.

PS: Disse fantasy bøkene er kjøpt på Outland i Oslo-anbefales å ta en tur dit om du er glad i grøss for voksne og fantasybøker..De kan også bestilles fra nettet.