Elsk meg igjen

den sanne historien bak filmen

av (forfatter), Krickitt Carpenter (forfatter) og Dana Wilkerson (medforfatter).

Hermon 2012 Heftet

Krickitt Carpenter havnet i koma etter en bilulykke kun to måneder etter sitt eget bryllup. I denne boka forteller hun og mannen sin historie om den tøffe tida etter ulykken, om hukommelsestap, personlighetsforandring og hvordan de fant tilbake til hverandre igjen.

Livet til Kim og Krickitt Carpenter raste fullstendig sammen bare to måneder etter deres bryllupsdag. Etter en fatal bilulykke havnet Krickitt i koma med en kraftig hodeskade, og det gikk flere uker uten at Kim visste om Krickitt noensinne ville våkne. Da hun til slutt våknet, gjenkjente hun overhodet ikke Kim. Hun hadde absolutt ingen minner fra forholdet deres eller om at de var gift. De siste fem årene var slettet fra hukommelsen. Etter hvert som Krickitt forandret personlighet . et ikke ukjent fenomen blant mennesker som blir påført store hodeskader . måtte Kim innse at den kvinnen han giftet seg med, i bunn og grunn døde i bilulykken. Og likevel, mot alle odds, oppstår det en gryende forelskelse mellom Kim og Krickitt enda en gang. Elsk meg igjen er den sanne historien om deres reise, en historie om et bånd som ikke lot seg bryte og et løfte som ble holdt.

Forlag Hermon

ISBN13 9788230209912