Eit praktisk menneske

Kolon 2020 Innbundet

«Ein ekte Rorgemoen-roman: original, skarp og vittig.»
Marta Norheim, NRK - Årets beste bøker 2020

Liv Indrebø vil ha sin eigen plass og vere eit praktisk menneske. Ho kjøper eit avsidesliggande småbruk for å jobbe utandørs og gjere ny nytte av dei gamle husa. På museet strevar ho med å tru på orda ho er tilsett for å produsere. Draumen om kroppsarbeid og nytteverdi er sterkare i ho enn i kjærasten Svein, ein populær fysioterapeut som bur i byggefeltet i Avdalen sentrum. På jonsok kjem amerikanske slektningar av for lengst utvandra nordmenn på besøk, og folk samlar seg på bygdetunet. Bålet brenn. Men er Liv i ferd med å miste klarsynet i sitt inderlege forsøk på å klare seg sjølv?
«Eit praktisk menneske» er ein roman om å ikkje gro att i eit landskap perfekt for konservering. Historia finst på trygg avstand, men kva med livet i praksis? Kan ei kvinne aleine klare å forvandle kaos til orden? Og korleis elske noko ein ikkje treng?

Forlag Kolon

• "Vandrefalken" av J.A. Baker
  • "Vi puster fortsatt" av Yohan Shanmugaratnam
  • "Kaptein på egen skute - roman" av Kjetil Nordengen
  • "Uventa vendingar - roman" av Grete Kleppen
  • "Food pharmacy - en fortelling om tarmfloraer, beskyttende bakterier, forskning og antiinflammatorisk mat" av Lina Nertby Aurell
  • "Meieriet - roman" av Mette Karlsvik
  • "Tre meter med kniv - roman" av Eili Harboe