Ei verd bygd på islam

oversikt over Midtaustens historie

Samlaget 2019 E-bok

Oversikt over Midtaustens historie (3. utgåve). Dagens samfunn i Midtausten byggjer på ei fjorten hundre år gammal historie og på ein religion med røter på den arabiske halvøya. I dette oversiktsverket følgjer vi denne historia frå profeten Muhammeds tid og fram til i dag. I framstillinga er det lagt vekt på at forholdet mellom religion og politikk har endra seg opp gjennom historia. Vi kan følgje ei linje frå politiske og religiøse stridar i mellomalderen til politisk fornying under det osmanske riket og oppblomstring av arabisk nasjonalisme på slutten av 1800-talet. Med oppløysinga av det europeiske koloniveldet på 1900-talet oppstod dagens statar, der islam kom til å setje sitt preg på politikken på ulikt vis. I nyare tid har «Den arabiske våren» ført til store endringar i Midtausten, med samanbrot i fleire land, medan politisk islam har fått breiare plass i andre. I den nye utgåva blir denne utviklinga sett inn i ein historisk samanheng.

Forlag Samlaget

Utgivelsesår 2019

ISBN13 9788252199581

EAN 9788252199581

Omtalt sted Midtøsten

• "Islamismen" av Bjørn Olav Utvik
  • "Det kristne Norge - innføring i konfesjonskunnskap" av Helje Kringlebotn Sødal
  • "Islam - tradisjon, fundamentalisme og reform" av Kari Vogt
  • "Norsk kirkehistorie" av Bernt Torvild Oftestad
  • "Jødedommen og islam" av Dagfinn Rian
  • "Midtøsten - imperiefall, statsutvikling, kriger" av Nils A. Butenschøn
  • "Hinduismen og buddhismen" av Knut A. Jacobsen
  • "Norsk historie 1625-1814 - vegar til sjølvstende" av Ståle Dyrvik
  • "Norsk historie 1300-1625 - eit rike tek form" av Geir Atle Ersland
  • "Den store fortellingen - om bibelens tilblivelse, innhold, bruk og betydning" av Reidar Hvalvik
  • "De arabiske folks historie" av Albert Hourani
  • "Demoner - besettende djevler og andre ondskapsfulle vesen" av Asbjørn Dyrendal