Dreamland.com

Knut A Braa 2024 E-bok

En thriller som sammenliknes med Joseph Conrads «Mørkets hjerte» Masti skrek. Mannen hadde slengt henne på sengen og kledd seg naken. Han hadde revet av henne kjolen og lagt seg oppå henne. Han kjærtegnet den myke, brune huden. Som sjokolade, tenkte han. Han bøyde seg ned og bet i den myke magen. Masti skrek, mer av skrekk enn av smerte, og trakk seg bakover. Opp mot sengegjerdet. «Bare skrik,» sa mannen. «Det liker jeg.» "Bare en gang har jeg nektet å endre noe som redaktøren ville endre totalt. Hun mente at 1. kapitel av Dreamland.com var for sterkt. For brutalt. Jeg var enig, men mente det måtte til. Pedofili er brutalt." Ingrediensene i Dreamland.com er menneskesmugling, drap og avsløringen av menneskers dypeste mørke. Og selv om det er mange år siden Rwandamassakrene når bokens handling utspiller seg, ligger hendelsene der som mørke skygger. Og mange blir etter hvert innhentet av fortiden. På godt og vondt. Knut Arnljot Braa (født 19. august 1962) er en norsk forfatter og reklamemann. Braa tjenestegjorde i to perioder i UNIFIL, FNs fredsbevarende styrke i Libanon, og i 2001 utga han den selvbiografiske dokumentarboken Den lange veien hjem, en bok som senere ble benyttet i undervisning og opplæring innen forsvaret. Han skrev deretter en thrillerserie basert på etterretningsmannen Tom Falck. Basert på en solid såle av fakta, skapte bøkene støy og diskusjon innen sikkerhetspolitiske kretser.

Forlag Knut A Braa

Utgivelsesår 2024

Genre Agenter og spioner Krim

veldig bra krimbok, sterkt. vondt langt inni sjelen.

• "Endgame - politisk thriller" av Knut A. Braa
  • "Fastball" av Knut Arnljot Braa