Døden spiller Chopin ; Mann i gul frakk

av (forfatter), Lalli Knutsen (forfatter) og Roy Roberts (forfatter).

Aschehoug 1985 Innbundet

I Døden spiller Chopin møter vi den 90-årige fruen i "Øhuset" som vil utpeke sin arving. Blant de sju slektningene som blir tilkalt, er Judy Kerring. Allerede ved ankomsten merker hun at noe er i gjære - en klemmende følelse av at noe skulle skje. Judy får oppleve uhyggelige og ufattelige hendelser. Mann i gul frakk - En kald høstnatt faller to skudd i en gammel villa. Offeret for det ene skuddet er den ensomme, gåtefulle mannen som eier villaen. En mann i gul frakk ses på flukt gjennom mørket like etterpå. Hvem er han? Var det han som skjøt eller er han en rettferdighetens håndhever?

Utgivelsesår 1985

ISBN13 9788203151132