Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
I denne boka blir artiklar om kunnskaps- og læringssyn kombinert med artiklar om konkrete læringssituasjonar. Det er læring i samspel med andre som står i fokus i boka. Boka vil være av interesse for alle som er opptatt av læring, kulturformidling, og kunnskapsutvikling og som ønskjer å få betre innsikt i kommunikasjons- og samspelsprosessar og korleis kvaliteten på dei kan forbetrast. Boka er spesielt retta mot dei som tar sikte på å bli lærarar og rettleiarar på alle trinn i utdanningssystemet og som treng pedagogisk kompetanse i arbeidet sitt. Har litteraturlister.
Omtale fra forlaget
I denne boka blir artiklar om kunnskaps- og læringssyn kombinert med artiklar om konkrete læringssituasjonar. Det er læring i samspel med andre som står i fokus i boka. Boka vil være av interesse for alle som er opptatt av læring, kulturformidling, og kunnskapsutvikling og som ønskjer å få betre innsikt i kommunikasjons- og samspelsprosessar og korleis kvaliteten på dei kan forbetrast. Boka er spesielt retta mot dei som tar sikte på å bli lærarar og rettleiarar på alle trinn i utdanningssystemet og som treng pedagogisk kompetanse i arbeidet sitt. Har litteraturlister.
Forlag Abstrakt
Utgivelsesår 2001
Format Heftet
ISBN13 9788279350286
EAN 9788279350286
Språk Bokmål Nynorsk Flerspråklig Svensk
Sider 351
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket