Det kvite pulveret

spenningsroman

Samlaget 2016 E-bok

Anders finn ei svart pakke nede i fjøra. Ho viser seg å innehalde eit mystisk, kvitt pulver. Anders gøymer pakka i den hemmelege hòla, den berre han og dei tre vennene hans veit om. Men han er ikkje åleine: Ein mørkkledd mann ser alt som skjer, og begynner å følgje etter guten. Det som såg ut til å bli ein roleg og kjedeleg sommarferie saman med dei tre vennene, blir i staden eit dramatisk møte med ein livsfarleg smuglarliga.

Det kvite pulveret er ei bok om sommar, sol og narkotikasmuglarar. Ein spenningsroman for dei frå 10 år. Les også Skatten i Skutevika og Fangar i natta, om dei same fire vennene.

Atle Hansen (f. 1954) er forfattar, musikar og journalist. Han har skrive bøker for både barn og vaksne, gitt ut fleire plater og fått Vinjeprisen for nynorsk journalistikk. Hansen er særlig kjend for spenningsbøker for barn og unge, som Det kvite pulveret, Den svarte oksen og Flukt. Atle Hansen er frå Mosterhamn i Bømlo kommune, men har vore busett på Stord sidan 1970.

Forlag Samlaget

Utgivelsesår 2016

ISBN13 9788252191844

EAN 9788252191844

Serie Martin, Anders, Steinar og Anna (1)

Genre Spenning

• "Skuggeporten" av Lene Kaaberbøl