Der ingen skulle tru at nokon kunne bu

av (forfatter) og Tor Sivertstøl (illustratør).

NRK 2009 Innbundet

Dette er den andre boka basert på NRK-serien "Der ingen skulle tru at nokon kunne bu". Dei som har sett serien, vil kjenne att både folk og stad, men boka fortel ein god del meir enn det programma gav plass til. Her blir du betre kjende med hovudpersonane, deira tankar og kjensler, haldningar og opplevingar, liv og levemåte, og du får vite meir om historia bak kvar enkelt plass. Du får også svar på kva som har hendt etter at fjernsynet var på besøk. Boka er innom fjorten stader. Stadene er spreidde over heile landet, frå nord til sør, frå havskjer til fjellhylle og villmark. Har litteraturliste.

Oddgeir Bruaset tek lesarane med på 15 reiser til dei mest avsidesliggjande stadene i Noreg og folket som bur der. Alle vi møter, har gjort eit bevisst val om å bu i utkanten. Men for å kunne greie seg må dei vere psykisk sterke, sjølvhjelpte og ha evne til å løyse problema på eiga hand. Det er vel verdt å lytte til tankane og oppfatningane deira, for kanskje er det dei, meir enn oss, som har funne livslykka, seier forfattaren. Boka byggjer på ein av dei mest populære norske fjernsynsseriane i moderne tid.

Forlag NRK

• "Hjemmet vårt" av Frøy Lode Wiig
  • "Vi, Dolly og Donald" av Walt Disney
  • "Full storm - naturkatastrofer og ekstremvær i Norge" av Olav Viksmo-Slettan
  • "Herskapelig - Norge rundt på 1. klasse" av Toppen Bech
  • "En magentaturkis himmel - hyllest til hverdagsmennesket" av Paal-André Grinderud
  • "Der ingen skulle tru at nokon kunne bu" av Oddgeir Bruaset
  • "Du grøne, glitrande - ei hyllest til juletreet" av Oddgeir Bruaset