Der ingen skulle tru at nokon kunne bu

av (forfatter) og Tor Sivertstøl (illustratør).

Genesis og NRK 2013 Innbundet

Kven er desse menneska? Har dei gjort det mange av oss har drøymt om, men få har våga? Og - har dei noko å seie oss?

Framleis finst det menneske som vel å leve i einsemd, milevis frå næraste granne. Somme er fødde og oppvaksne på desse stadene og ønskjer å bli verande. Andre har brote med sitt tidlegare liv og flytt til ein utpost. Ikkje alle trivst med å ha asfalt under føtene eller å vere slavar under klokka og maskinen. Derfor har dei søkt freden og fridommen i ein fjern avkrok.

"Der ingen skulle tru at nokon kunne bu" er blitt ein av dei mest populære TV-seriane vi har. I denne boka, som er skriven av programskaparen Oddgeir Bruaset, vil ikkje lesaren berre møte att stader og menneske han kjenner frå skjermen, men oppdage nye, spennande sider ved dei. Her er muntre historier og gripande lagnader om kvarandre.

Forlag Genesis NRK

• "Mødre uten barn - fra adopsjonens ukjente historie" av Bjørn Steinar Meyer
  • "Norges låver" av Eva Røyrane
  • "Nomino - historia om norske stadnavn" av Gøril Grov Sørdal
  • "Stille natt - historiene bak julesongane våre" av Oddgeir Bruaset
  • "Flere gullkorn fra pasientjournalen - morsomme sitater fra pasientjournalen, doktorskolen og pasienter" av Morten P. Oksvold
  • "Kvinnen i Isdalen - nytt lys over norgeshistoriens største kriminalgåte" av Dennis Zacher Aske
  • "Julenoveller - 21 nye og klassiske noveller fra norske forfattere" av Lars Saabye Christensen
  • "Farvel Norge - utvandringen til Amerika 1825-1975" av Sverre Mørkhagen
  • "Våre røtter - slektsgransking som hobby" av Nils Johan Stoa