Denne dødens kropp 2

Pantagruel 2013 Innbundet

Dronningen av britisk krimtradisjon! En permittert Inspektør Lynley sørger over drapet på sin kone. Men det varer ikke lenge før han blir tilkalt Scotland Yard når en kvinne blir funnet knivdrept og forlatt på en øde kirkegård i London. Mens Lynley etterforsker saken i London, følger Barbara Havers og Winston Nkata morderens spor sørover til New Forest. Der oppdager de et underfundig og vakkert sted hvor dyr løper fritt omkring og den for lengst glemte kunsten av tekking lever i beste velgående. Men Havers og Nkata oppdager fort at utenforstående ikke er spesielt velkomne i det lille samfunnet. Mer enn én dyster hemmelighet skjuler seg i den dype skogen, og etterforskningens utfall er både sjokkerende og tragisk... "Mørk, nådeløs og sterk." - Kirkus Reviews "Briljant! Hennes beste roman på mange år." - Washington Times "En trollbindende roman med mord og mystikk." - Oklahoman "En herlig hjemsøkende opplevelse!" - New York Journal of Books "Denne dødens kropp er vidunderlig!" - San Francisco Chronicle BIND 2 av 2.

Forlag Pantagruel

Utgivelsesår 2013