Deja Dead

10th Anniversary Edition (Temperance Brennan Novels)

Pocket 2007 Paperback

Se på denne utgaven hos amazon.com Kjøp boka hos ark.no

Forlag Pocket

Utgivelsesår 2007

Format Paperback

Boka er bra, selv om jeg hele tiden i begynnelsen satt og ventet på at alle fra Bones Tv-serien skulle dukke opp, noe de ikke gjorde, for i denne boken er Brennan eldre, har et mislykket ekskap bak seg og har en datter på 19 år. Så for de som tenker at dette er TV-serien i bokform må jeg desverre skuffe.
Etterhvert løsrev jeg meg fra tanken på TV-serien, og likte boka ganske godt, det eneste jeg ikke helt likte var side opp og side ned med beskrivelser av undersøkelser av bein og beinfragmenter... det ligger ikke helt for meg.
En annen ting som irriterte meg litt var at Brennan opptil flere ganger dro ut på egen hånd og etterforsket sakene, og satte seg selv i nødig fare opptil flere ganger.
Avslutningen var ganske brå, den kunne godt vært litt lengre, og i stedet kunne alle "bein-studiene" vært kortere...
En svak 4'er fra meg, og jeg er usikker på om jeg kommer til å lese flere av bøkene i serien