De fire rettferdige menn

Norild forl. 1991 Innbundet

Manfred, Gonsalez, Poiccart og Thery, anklagere, dommere og bødler. Fire menn ettersøkt av politiet over hele verden. Fire menn fast bestemt på å forhindre urettferdighet og straffe dem loven ikke kunne nå. Dommere, generaler, politikere, underslagere og hvite slavehandlere var blitt idømt lovens strengeste straff i Europa og Amerika. Nå utpeker de hevnende fire sitt neste offer, et fremtredende medlem av den britiske regjering. En dom som ikke kan appelleres, en rett som bare idømte en straff, døden. Dette var Edgar Wallace debut som kriminalforfatter (1905).

Forlag Norild forl.

Utgivelsesår 1991