En engel i mitt hus

De norske bokklubbene 1988 Innbundet

Forlag De norske bokklubbene

Utgivelsesår 1988

Uvelkomne gjester

Hadde ingen forventningar – hverken til bok eller forfattar.
(Utgitt av Den norske bokklubben i 1988, kjøpt i brukthandel.)
Men, sidan vi plutselig fekk sol og sommar her i vest, kunne det passe å gå laus på denne som vert karakterisert som ein «reinspikka grøsser»...

Hovudpersonane er den framgangsrike amerikanske entrepenøren Howard Whelan som er gift med den mykje yngre Angela, ei vakker jente som har røter frå England.
Howard har fått eit stort og langvarig prosjekt i London, og Angela blir med. Angela finn seg ikkje til rette i sitt nye miljø, ho mistrivst både med eit rått klima og med mangel på kontakt. Det går så langt at ho utviklar ein djup nevrose, som ho må ha profesjonell hjelp til å bearbeide. Psykologen hennar anbefaler at dei finn ein høvelig bustad ute på landet, på ein stad som kan gi nødvendig kvile og rekreasjon.

Dei bestemmer seg for det avsidesliggande Heather Cottage som ligg vakkert til ute på ei klippe, nær havet. Huset er enkelt, men ok – sjølv om dei får vite at det vart fråflytta etter at ei datter i huset vart drepen i stygg ulukke.
Angela frisknar til, ho ser ut til å trivast, men så.... Nokre gjester er meir uhyggelige enn andre!

Boka er kort, lettlest og har tilstrekkelig innhald av spenning og grøss i seg – så om du er lettskremt, men likevel skulle få lyst til å lese denne: Les den på høglys dag!
Ikkje før heilt mot slutten kunne eg ane den ganske overraskande løysinga. Det likte eg.
Kar: skummel 4

Det britiske imperiet kan være verdens hersker eller det kan synke i havet, men britens kjærlighet til blomster - det at han ikke kaller sitt lille jordstykke for en "tomt" men en "hage" - denne kjærligheten er alltid urokkelig.

Eit tilfeldig besøk på ein brukthandel resulterte i eit fullt nett med bøker - 19 stk - til NOK 40,00 Kjekt!