Byttet

av (forfatter) og Svein Svarverud (oversetter).

Pantagruel 2013 E-bok

Som 6-åring opplevde Wendy Everly at moren forsøkte å drepe henne, overbevist om at datteren er et monster som ble forbyttet ved fødselen. Elleve år senere innser Wendy at moren kanskje hadde rett. Hjulpet av den kjekke og mystiske Finn Holmes beveger Wendy seg inn i en vakker og skremmende verden, som hun er usikker på om hun vil være en del av. Dette er den første boka i trilogien om Wendy.

"SERIEN SOM HAR ALT: MAGI, MYTER, ACTION OG ROMANTIKK!" - DIARY OF A BIBLIOPHILE Opplev tryllenes magiske verden. Lær hva det vil si å være mer enn et menneske. Da Wendy Everly var seks år gammel, fikk moren hennes for seg at hun var et monster og forsøkte å drepe henne. Først elleve år senere innser Wendy at moren kanskje hadde rett. Hjulpet av sin venn Finn Holmes beveger Wendy seg inn i en verden hun ikke ante eksisterte - en verden som er både vakker og skremmende, og Wendy er slett ikke sikker på at hun har lyst til å være del av den. Første bok i en serie av tre bøker om Wendy Everly: en jente som har en skjult fortid og en høyst usikker fremtid. "AMANDA HOCKING, EN SUKSESSHISTORIE." DAGSAVISEN "AMANDA HOCKING ER PÅ MINDRE ENN ET ÅR BLITT EN AV VERDENS BESTSELGENDE FORFATTERE." AFTENPOSTEN

Forlag Pantagruel

Utgivelsesår 2013

Serie Tryll-trilogien (1)

Genre Fantasy

Denne boken var virkelig fengende! Boken inneholder litt fra en hver sjanger og den passer godt for de aller fleste. Den kunne vært bedre på visse områder, men den anbefales absolutt for "fantasy-elskere". Jeg synes slutten virket ganske brå og jeg forventet egentlig mer av avslutningen. Jeg mener at det er ganske innafor med en "2'er" eller en fortsettelse av boken, og jeg er klar for å ta fatt i en ny del.