Omtale fra forlaget
IKKE KONKURRER MED RIVALENE – GJØR DEM OVERFLØDIGE! De nye vinnerstrategiene går ut på å gjøre bedriften din unik på markedet og å fokusere på kreativitet og nye ideer. Denne boken lærer deg hvordan. Forfatterne fremhever seks prinsipper for hvordan du som leder av en bedrift kan omforme markedsgrensene, fokusere på det store bildet, nå utover den eksisterende etterspørselen, gjøre alt i strategisk riktig rekkefølge, overvinne hindre i organisasjonen og bygge gjennomføringen inn i strategien. Denne internasjonale bestselgeren snur opp ned på den tradisjonelle tenkningen om vellykkede strategier. «Et must for både ledere og økonomistudenter» Carlos Ghosn, konsernsjef og adm. dir. i Nissan Motor Co., Ltd.
Forlag Cappelen Damm
Utgivelsesår 2014
Format Heftet
ISBN13 9788202440305
EAN 9788202440305
Serie Ajour i arbeidslivet
Språk Bokmål
Sider 219
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket8 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket