Bli kjent med Windows 8

av (forfatter) og Tom Drange (oversetter).

BookWorld 2013 Heftet

Windows 8 er den største fornyelsen i Windows-miljøet siden Windows ble funnet opp. Det er massive forandringer som gjør din hverdag med Windows både morsommere og bedre. Windows 8 er kanskje det beste operativsystemet som Microsoft noensinne har laget. Det er hurtigere og slankere - hvilket betyr at du vil oppleve at selv eldre PCer kjører raskere enn før. Og det finnes Windows 8 både til PC, nettbrett og til smarttelefoner. Dette heftet er laget i visuell guide-stil, slik at du kan bruke heftet både som oppslagsverk og til trinnvis gjennomgang.

Forlag BookWorld

Utgivelsesår 2013

Serie Bli kjent med

Ønsker du nå å kjøpe en ny maskin er det nesten ikke til å unngå at maskinen har operativsystemet Windows 8. Det har kommet flere versjoner de siste årene, men Windows 8 har nok hatt den aller største endringen. Designet er helt annerledes, og det har kommet flere nye funksjoner. Hvis du velger bare å kjøpe en windows 8 maskin og vil teste deg frem anbefales denne boken/heftet. Det gjelder også hvis du vil lese om windows 8 før maskinen blir kjøpt. I dette heftet vil du få informasjon om apper, tips og triks til hvordan du bruker windows 8, hvordan du kan tilpasse det til deg pluss mye mer informasjon. Kan virkelig anbefales, den har allerede hjulpet mange, og vil garantert gjøre opplevelsen enklere for deg.

BT