Bhangra babes

av (forfatter) og Anita Reisvold (oversetter).

Gyldendal 2010 Innbundet

Amber, Jazz og Geena har endelig fått tanten forlovet med læreren sin. Nå er det på tide med litt romantikk for dem selv også, og på skolen har det begynt en ny uimotståelig gutt. Han er pen, elsker musikk og er skikkelig rik - han har til og med sitt eget platestudio. Men hvem av søstrene liker han best?

Sari-søstrene er tilbake!

Amber, Jazz og Geena har endelig fått tanten forlovet med læreren sin. Nå er det på tide med litt romantikk for dem selv også! På skolen har det begynt en ny gutt, og han er helt uimotståelig. Han er pen, elsker musikk og er skikkelig rik ? han har til og med sitt eget platestudio! Men hvem liker Rocky best av søstrene? Som føler seg ganske uimotståelige selv også, når sant skal sies. Alle tre prøver å få oppmerksomheten hans, og alle gjør det de kan for å danke ut de andre søstrene.Amber tror at hun kommer til å gå av med seieren da hun inviterer Rocky til både å være DJ og synge i tantens bryllup. Men da de hører ham synge, skjønner Amber at forslaget ikke var så lurt likevel. Hvordan skal de komme seg ut av dette ...Om forfatteren:Narinder Dhami startet som lærer i London. Hun er mest kjent for å ha skrevet romanen basert på filmen Skru den som Beckham. Bhangra Babes er tredje bok i serien om om Sari-søstrene -- kjapt, friskt og morsomt fra britisk-indisk miljø.Les også:Sari-søstrene: Bindi-babes (2009)Sarisøstrene: Bollywood-babes (2009)

ISBN13 9788205395770

EAN 9788205395770

Serier Sukkerspinn Sari-søstrene (III)

Omtalt sted England

• "Bollywood babes" av Narinder Dhami