Best i håndball

av (forfatter), Kristian Kjelling (medforfatter), Linn-Kristin Riegelhuth Koren (medforfatter) og Daniel Sannum Lauten (illustratør).

Schibsted 2014 Innbundet

Forlag Schibsted

Utgivelsesår 2014

Best i håndball

Anmeldt av Kaisa Kruse

Dag Vidar Hanstad har skrevet boken best i håndball, med hjelp av Kristian Kjelling og Linn- Kristine Riegelhuth Koren, som begge er kjente og gode håndballspillere på landslaget. Dag Vidar Hanstad har også skrevet boken ''håndballjentene'' og vært aktiv håndballspiller på landslaget.

Boken gir ingen oppskrift på hvordan du kommer på landslaget, men den gir deg mange gode tips og råd, for hvordan du kommer langt som håndballspiller.

Jeg synes boken er veldig lærerik og bra. Du får se på hva det skal til for å bli god, og hvor mye man må jobbe for å nå idrettsmålene sine. Jeg tror at de som spiller håndball vill like denne boken veldig godt, å lære mye av den. Fordi du lærer nye skudd, finter og forskjellige håndballøvelser, som kan hjelpe deg fremover.

Boken var lett å lese og aldersgruppen er synes jeg er fra 11 og oppover, Boken passer for de som er ekstra interessert i håndball og vill lære mer.

Denne boken er for deg som trives med å spille håndball og har lyst til å bli enda bedre! Boken er beregnet på unge håndballspillere fra 10 til 15 år, og gir deg Linkas og Kjellings historier og deres tips til hvordan du kan bli best i håndball. Jeg syntes den var kjempe bra og hadde god læring av den.