Berserken

Selja forlag 2011 Innbundet

År 923. Asgeir Åsason veit ikkje kven far hans er, men vismannen Tormod Frode fortel at han er etterkommar av guden Odin. Dette må han halde for seg sjølv, til tida er inne. Asgeir får vere med kong Eirik Blodøks da han reiser nordover for å utvide kongemakta si. Samstundes hyrer kong Halvdan Svarte berserken Steinar Grimsson til å ta livet av Eirik Blodøks, som er Halvdans halvbror.

Året er 923. Skosveinen Asgeir Åsason får vere med kong Eirik Blodøks på ferda til Bjarmeland for å utvide kongemakta si nordover. Lite veit dei om at kong Halvdan Svarte i Nidaros hyrer berserken og kvinnerøvaren Steinar Grimsson til å ta livet av halvbroren Eirik Blodøks, som skal bli overkonge i landet. Men alt går ikkje etter planen. Asgeir Åsason får avgjerande innverknad på dei dramatiske kampane om rikdom og posisjon mellom sønene til Harald Hårfagre. Dette er andre boka i serien "Odins smykke" om Asgeir Åsason. Han veit ikkje kven faren er, men av vismannen Tormod Frode har han fått vite at han er ein direkte etterkommar etter guden Odin. Dette må Asgeir halde for seg sjølv, til tida er inne.

Forlag Selja forlag

Serie Odins smykke (2)